Sidor

Arkiv

söndag 27 september 2015

en vecka i livet

Den senaste veckan har jag mest legat i min säng och försökt bli frisk från förkylningen som däckade mig helt. Här kommer lite funderingar jag haft:

- Är det skumt att jag bara tar selfies när jag blöder näsblod? Det får mig att känna mig morbid men det ser så groteskt ut med blod överallt. Kan inte låta bli att fota.

- Hur mycket vill jag egentligen bo i Stockholm? Himla mycket alltså. Tillräckligt för att flytta dit utan sysselsättning? Troligen. Längtar ju hem <3

- Hur ovillig är jag att vara i Göteborg? Tyvärr väldigt ovillig. Längtar efter personer i Göteborg, och mitt hus, men klarar inte av att vara i staden. Den ger mig ångest </3.

- Hur mycket fiol-övning är rimlig?

- Det var ett tag sen jag grät. Skönt, men också lite läskigt, för det känns som om jag bara går och väntar på vad som ska tippa mig över kanten nästa gång.

- Jag tycker snygga överarmar är en deal-breaker.

- Oskar Linnros och Veronica Maggio hade ju Sveriges offentligaste break-up för ett par år sedan. Och så gjorde de varsitt göra slut-album, och skrev låtar om varandras låtar och hade sig. Nu när jag lyssnat igenom båda albumen ordentligt känner jag att jag gillar Oskars album mer än Maggios. Betyder det att jag är team Oskar? Förövrigt blir jag sugen på att göra ett göra slut-album. Har en låt klar, så det kanske blir en göra slut-singel till jul eller så. Den ska ni få höra.

Klart slut för denna vecka. Vi hörs snart igen. 
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar