Sidor

Arkiv

söndag 25 januari 2015

vecka 4



Denna vecka har jag gjort många matlådor så jag kan äta ordentligt. Har tagit med mig till skolan när jag pluggat och jag känner mig uppstyrd.



Mitt hår har lagt sig i spontana frisyrer som fakepage och en lugg med stånd.

Jag blev påmind om att himlen brukar se ut såhär januarimorgnar.



























Jag har sett vintergatan.




















Har skypeat med Julia! Vi hurrade åt varandras personliga framsteg och pratade om våra LIV. <3 <3 <3


Idag ska jag försöka upprätthålla en ny tradition: museisöndag. Och äta frukt. Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Började nästan gråta när jag såg LJUSET på de sista bilderna. Hade glömt hur det såg ut när solen tittar fram :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med, här i Gbg brukar det vara riktigt igenmulet men fan vad mycket det gör när man får gå med solen mot ansiktet!

      Radera