Sidor

Arkiv

fredag 31 juli 2015

dagens visa





Vill ge en slags uppdatering om mitt liv, vill skriva om det som händer. Men det är svårt att skriva rakt ut så ni får det i punktform:


Vad har du på dig?

Jeans, t-shirt och urtvättad röd collegetröja.


Hur mår du?

Upp och ner. Just nu melankolisk men inte så ledsen.

Vad önskar du just nu?
Att hösten blir utmanande musikaliskt. Och att det inte ska göra för ont när jag får en spiral insatt om två veckor.

Vad ska du göra imorgon?

Eventuellt titta på Pride-paraden. Then - who knows?

Och på fredag?
Idag är fredag. Nästa fredag kanske jag är på väg till Göteborg föra att packa ihop allt jag har kvar där. Jag kanske sover. Jag kanske festar. Oklart med andra ord.

Vad skrattade du senast åt?
Minns ej om jag skrattat idag </3. Men igår gick jag och Virror en promenad, och då härmade vi och skrattade vi åt Zarah Leander:


Vad grät du senast åt?
Det var kanske... i måndags kväll? Jag kom hem från en snabb sväng på klubben och kände: jag hatar att känna mig ensam. Och så lyssnade jag på Lana Del Rey = buhu.

Senaste köp?
En liter havremjölk igår kväll.

Vem sov du senast med?
En rökare.

Vad läser du just nu?
Harry Potter-fanfiction. Om den nya generationen, på temat Romance. Jag njuter.

Senast sedda film?
Harry Potter and the deathly hallows pt. 2.

Vem var den senaste som ringde dig?
Min fru.

Vart vill du åka just nu?
Hm. Kanske till något varmt ställe. Känner inte för att uppleva så mycket annat än att chilla på en strand.
Nästa planerade resa?
Nästa planerade resa är inte så planerad som jag önskar att den var. Det enda jag vet är att jag ska till Göteborg någon gång i slutet av nästa vecka för att hämta massa packning. Känner en ångest inför det, och hoppas det går fort.

Dagens bästa.
Jag har badat två gånger! Man ångrar aldrig ett bad. 

1 kommentar: